AIDA 3 ***

 

Το τρίτο επίπεδο απευθύνεται σε έμπειρους ελεύθερους δύτες με εξοικείωση στο βάθος, που έχουν ολοκληρώσει το δεύτερο επίπεδο, έχουν αρκετές ώρες πρακτικής στο νερό και επιθυμούν να εμπλουτίσουν περισσότερο τις γνώσεις τους τόσο στο θεωρητικό όσο και στο πρακτικό κομμάτι της ελεύθερης κατάδυσης.

Στόχος του συγκεκριμένου επιπέδου είναι, ύστερα από την εκπαίδευση προηγμένων τεχνικών, ο δύτης να αναπτύξει τις ήδη υπάρχουσες δεξιότητές του και να ενσωματώσει όλες τις γνώσεις που απαιτούνται για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός σωστού και ασφαλούς πλάνου για κάθε αγώνισμα και κάθε δραστηριότητα της ελεύθερης κατάδυσης.

 

ΘΕΩΡΙΑ

 

  • Φυσιολογία :            Κυκλοφορικό, αίμα, αναπνευστικό, καρδιαγγειακό σύστημα.

  • Πλευστότητα :          Αρχή του Αρχιμήδη, Ρύθμιση, Ελεύθερη πτώση (Free fall)

  • Εξισώσεις :               Ανατομία, εξειδικευμένες τεχνικές, εξίσωση σε μεγάλο βάθος

  • Υπεραερισμός :         Ορισμός, μειονεκτήματα.

  • Ορισμός απώλειας μυικού ελέγχου (Samba)

  • Ορισμός απώλειας συνείδησης (Β.Ο.)

  • Β.Ο. ρηχών νερών

  • Νόμος του Dalton

  • Θέματα προπόνησης : Ζέσταμα και προετοιμασία, Σχεδιασμός πινάκων προπόνησης

  • Διατροφή :                Διατροφικός προγραμματισμός σε συνδυασμό με προπόνηση.

  • Πρακτικές ζευγαριού / Ασφάλεια

  • Σχεδιασμός καταδυτικού πλάνου

  • Ηθική στην ελεύθερη κατάδυση

  • Πνευμονικοί όγκοι, πίεση, νόμος του Boyle, βαρότραυμα, αποφυγή βαροτραύματος

  • Καταδυτικό αντανακλαστικό :        Ορισμός, προσαρμογές, λειτουργία

 

ΠΙΣΙΝΑ
 

  • Βασικοί τρόποι κολύμβησης

  • Προετοιμασία εξοπλισμού για στατική και δυναμική άπνοια

  • Χαλάρωση, αυτοσυγκέντρωση, ζέσταμα

  • Ρύθμιση πλευστότητας στην δυναμική άπνοια

  • Αναπνοές προετοιμασίας και επαναφοράς

  • Σχεδιασμός υπερκαπνικού (Co2 table), υποξικού (O2 table), και γαλακτικού προγράμματος προπόνησης.

  • Σχεδιασμός μέγιστης επίδοσης σε στατική και δυναμική άπνοια

  • Πρακτική ζευγαριού και διάσωση σε Β.Ο. και Samba

  • Ασφάλεια σε μέγιστες επιδόσεις στατικής και δυναμικής άπνοιας

 

 

ΘΑΛΑΣΣΑ

 

 

  • Προετοιμασία εξοπλισμού ελεύθερης κατάδυσης.

  • Χαλάρωση, αυτοσυγκέντρωση, ζέσταμα.

  • Αναπνοές προετοιμασίας με αναπνευστήρα και αναπνοές επαναφοράς. Μέγιστη εισπνοή

  • Ρύθμιση πλευστότητας σε μεγαλύτερο βάθος.

  • Εξειδικευμένες τεχνικές εξίσωσης για μεγαλύτερα βάθη.

  • Σωστή έναρξη βουτιάς.

  • Σωστή στάση σώματος και κεφαλής.

  • Τεχνική πεδιλιάς.

  • Ελεύθερη πτώση.

  • Στροφή και ανάδυση.

  • Χρήση Lanyard

  • Ανάδυση με χεριές.

  • Σύστημα ζευγαριού.

  • Τεχνικές ασφάλειας

  • Πρακτικές διάσωσης θύματος σε επιφάνεια και κατά την διάρκεια της ανάδυσης.

  • Ρυμούλκηση δύτη

  • Αναπνοές διάσωσης.

  • Αναγνώριση άλλων πιθανών κινδύνων.

 

ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ : Στατική 2:45 λεπτά, Δυναμική 55 μέτρα, Σταθερά βάρη 24 εώς 30 μέτρα, διάσωση από τα 10 μέτρα

Η ύλη των μαθημάτων ολοκληρώνεται τουλάχιστον σε 4 θεωρίες, 2 επισκέψεις σε πισίνα και 4 καταδύσεις στην θάλασσα.

Κατά την διάρκεια των πρακτικών μαθημάτων σε πισίνα και θάλασσα κάθε εκπαιδευτικού επιπέδου οι προσπάθειες των εκπαιδευομένων βιντεοσκοπούνται και στην συνέχεια αναλύονται για την διόρθωση λανθασμένων τεχνικών και τρόπων κατάδυσης και για την επίτευξη επιτυχημένων αποτελεσμάτων.

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now